Vijesti

Osvrt na rokersku glazbenu subotu u Daruvaru na Drugi način

Možda za uvod završnice rock city festivala stihovi iz pjesme, Jedro za oluju kad zagrme gromovi mogli bi zajedno s vjetrom letjeti… Umjesto gromova grmjela je glazba, u ritmu pjesme i bez vjetra pokrenuli smo se zajedno jer je način drugi. Jednostavno, ispunjena su očekivanja, logično kada sastav koji ove godine proslavlja okruglih 50 godina, Drugi način priredi koncert za pamćenje. Bili su scenski, glazbeno, vokalno, interpretacijski odlični, a s izvedbom svake svoje pjesme na koncertu u Daruvaru uspjeli su vas vratiti u prošlost i pokazati kako su riječi pjesama koje ste nekada spontano pjevali, iako sada mnogo manje zastupljene nego nekada, pohranjene u memoriji i same jednostavno naviru. Za Drugi način malo je reći kako su profesionalci, jer kompletan dojam komunikacija s publikom, izbor pjesama i tekstovi govore o njima koji bez agresivne propagande, kvalitetom posla koji rade već pola stoljeća opstaju na sceni. Drugi način u Daruvaru prema ocjeni daruvarskog glazbenika Željka Paića ovdje i sada nadmašio je sve bendove:
Paić

Marko Osmanović iz publike je uživao u koncertu i bio puna podrška kolegama na sceni koji nisu propustili izvesti pjesmu i za Marka.
Drugi način

Evo što je rekao Marko Osmanović za Drugi način:
Osmanović

I kada je pojačalo na gitari otkazalo malo je to tko iz publike primijetio. Reakcija je bila brza i koncert je nastavljen izvedbom pjesama koje je u jedan glas pjevala publika iz Daruvara, Zagreba, odasvud iz Hrvatske a bilo je gostiju iz Beograda, Vojvodine i ljudi koji su s granice Rumunjske u subotu stigli u Daruvar, a kako o rokerskoj suboti u našem malom gradu u ime Turističke zajednice Daruvar-Papuk kaže direktorica Ivana Plažanin Vuković…
Plažanin Vuković

Osim izvođača dodatak festivalu su i izlagači:
Plažanin Vuković

Festival je prilog plus turističkoj komponenti destinacije:
Plažanin Vuković

Do nekog drugog puta Drugi način je uz zahvalu publici kako su rekli spreman ponovno ovdje doći kad ih budemo trebali. A do novog susreta kako kažu neka glazba otvara put da pjevamo i plešemo u veličanstvu zajedništva:
Drugi način

Back to top button