Vijesti

Uloga i utjecaj potrošača na tržištu

Inflacija je rukavica koja nam je bačena u lice. Stalni rast cijena obuhvatio je sve pore gospodarstva. Nije stanje ekskluzivno zabilježeno u maloj Hrvatskoj. Cijeli svijet ili bar dio svijeta iz kojeg stižu informacije i do nas suočava se s inflacijom. U ranim dvadesetim 21.stoljeća najprije smo se suočili s epidemijom, onda su poblesavile cijene energenta, istočni dio Europe zahvaćen je ratom koji je paralizirao mirovne inicijative i u tom kaosu proizvodi i usluge počeli su cjenovno vrijediti, danas više nego jučer a manje nego sutra. Inflacija je ozbiljno ugrozila kvalitetu života. Sasvim dovoljan razlog da se ozbiljno uhvati ukoštac s problemom na način da se pronađe rješenje, sve drugo je samo izgovor. Poziv na bojkot protiv poskupljenja samo je dodatni okidač za napokon stati na loptu i preko analize stanja sagledati mogućnosti rješenja. Ako se ne snalaze oni na vrhu zauzeti prebrojavanjem postotaka glasova onda će baza preuzeti inicijativu jer nema smisla pokazati nemoć dopuštajući da nam tko zna tko i otkud iz dana u dan podiže vrijednost proizvoda s kojima nas zatrpavaju potičući potrebu, iako nam puno toga po što trčimo u šoping, zapravo i ne treba.

Zamjenica župana za češku manjinu Tanja Novotni Golubić diplomirana je ekonomistica koja je za vrijeme studiranja nagrađena rektorovom nagradom. Kontaktirali smo je kako bi u javnom informacijskom prostoru pojednostavila složenu ekonomsku situaciju i osvijestila ulogu potrošača u aktualnom trenutku. Poslušajmo Tanju Novotni Golubić
Novotni Golubić

Znači upravo mi odlučujemo o tome
Novotni Golubić

Kao potrošači nemojmo zaboraviti naš utjecaj na tržištu jer kako kaže Tanja Novotni Golubić
Novotni Golubić

Back to top button