Vijesti

Spori radovi na brzoj cesti Bjelovar – Virovitica

Spori radovi na brzoj cesti, tako tvrdi javnost koja je pokrenula još jednu temu u Informativnom programu Radio Daruvara.

Brza cesta je Virovitica- Bjelovar odnosno Bjelovar – Virovitica u dvjema županijama u kojima nema ni centimetra autoputa a bilo je kojekakvih obećanja unazad barem pola stoljeća. Što je s radovima na izgradnji brze ceste u ovom trenutku. Javnost tvrdi da je na potezu Farkaševac Bjelovar zastoj u poslu. To je pitanje otvoreno, jer s ove naše strane tog puta, nitko od onih koje smo kontaktirali ne želi izaći u javnost sa službenom informacijom. Iz Virovitičko-podravske županije na prvi poziv odmah je odgovorio saborski zastupnik Josip Đakić.
Đakić

Daljnja aktivnost koja se provodi je
Đakić

Što se tiče financiranja ovog puta?!
Đakić

O radovima iz Bjelovara najprije neslužbeno.

Profilira se cesta od Šumareka. Kažu da je Kamgrad zaustavio radove. Neslužbeno tvrde, nije. Zaustavili su dovoz materijala, jer ima na trasi i viška kamena, sad to sve što je široko skupljaju , rade profil i voze materijal pod nadvožnjake. Tako saznajemo bez službene potvrde. Za službenu i potpunu informaciju obratili smo se Hrvatskim cestama . Ovo je poruka koju smo im uputili elektroničkom poštom iz redakcije Informativnog programa Radio Daruvara. Iz spektra angažirane javnosti, ljudi zovu tvrde da je zastoj s radovima u Farkaševcu, navodno se naišlo na mekanu podlogu.

Radi li se u Farkaševcu, kako napreduju radovi, kako napreduju radovi u Virovitičko-podravskoj županiji?!

Vozi li se još uvijek kamen iz kamenoloma Batinjska Rijeka i Sirač za brzu cestu i kada Hrvatske ceste raspisuju natječaj za novu dionicu radova na brzoj cesti.

Odgovor iz Hrvatskih cesta objavljujemo u cijelosti:

Na projektu izgradnje brze ceste Farkaševac – Bjelovar od km 15+700 do km 27+530, lijevi kolnik brze ceste radovi se izvode sukladno važećem dinamičkom planu. Zemljani radovi se izvode s skladu s dinamičkim planom, ali u manjem obimu dovoza materijala jer su radovi na nasipu cijele trase izvedeni već oko 80% ukupnih količina te izvođač sada uređuje konačne pokose nasipa uzduž trase  po kojima je utvrdio višak materijal nasipanog van projektiranih profila. Predmetni materijal trenutno ugrađuje u nasip te s te strane također nema potrebu za dovoz novog materijala.

Glavni intenzitet radova je sada na objektima u trasi (most Velika Rijeka i Potok Plavnica i prolazi za životinje Česma i Veliko Korenovo ) i nadvožnjacima (Šumarek, Prgomelje, čvorište Gudovac, čvorište Bjelovar, Stubljani).

U prilog ovoj priči sigurno nije manje važna tema, što je to brza cesta. O tome drugi put.

 

Fotografije: angažirana javnost

Back to top button